امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد
سرخط خبرها

رضا درویش در آستانه اخراج؟

  • کد خبر: ۲۳۹۰۲۸
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
رضا درویش در آستانه اخراج؟
هواداران پرسپولیس مدیرعامل خود را عامل عملکرد ضعیف تیمشان در فصل نقل و انتقالات تابستانی می‌دانند و خواهان اخراج رضا درویش شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ بیست و سوم، سرمربی موفق خود اوسمار ویرا را از دست داد و پس از وقفه‌ای یک ماهه، گاریدو اسپانیایی را جایگزین او کرد.

با وجود بلاتکلیفی یک ماهه پرسپولیس در جذب سرمربی جدید، سرخ‌پوشان علی‌رغم اینکه عملکرد موفقی در بازار نقل‌وانتقالاتی هم نداشتند، چند بازیکن از ترکیب اصلی خود را هم از دست داده و به رقبای خود واگذار کردند.

علیرضا بیرانوند با وجود حواشی فراوانش از پرسپولیس جدا شد، اما جدایی گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی ایران بدون شک سرخ‌پوشان را با چالشی جدی برای جایگزینی بیرانوند مواجه کرده که هنوز هم پرسپولیس نتوانسته گلر مطمئنی جذب کند.

پس از بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر نیز از پرسپولیس جدا شده و به تراکتور پیوستند. در شرایطی که پرسپولیس وحدت هنانوف را هم از دست داده، جدایی اسماعیلی‌فر هم دست پرسپولیس در پست دفاع راست را در پوست گردو قرار داده و سرخ‌پوشان برای این پست هیچ بازیکن مطمئنی را در اختیار ندارند که بخواهند با رقبایشان در فصل بیست و چهارم رقابت کنند.

سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس نیز شرایطی مشابه با سمت راست خط دفاعی دارد. جدایی عبدالکریم حسن نیز تا حدودی قطعی شده و علی نعمتی، جایگزین او نیز به فولاد پیوسته است.

با جدایی مهدی ترابی، مهدی لیموچی به پرسپولیس نزدیک شده بود و احتمال می‌رفت که جایگزین ترابی در خط حمله پرسپولیس باشد که این بازیکن هم از چنگ پرسپولیس درآمد و سر از سپاهان درآورد. اتفاقی که به هیچ وجه به کام هواداران پرسپولیس خوش نیامد و هواداران پس از هایجک سپاهان در انتقال لیموچی، کمپین‌هایی برای اخراج رضا درویش در فضای مجازی راه انداخته‌اند.

کمپین‌هایی که بی‌علت هم نیست و عملکرد ضعیف مدیران پرسپولیس در فصل و انتقالات دیگر صدای هواداران در آورده است.

حال باید منتظر بمانیم که آیا در آستانه فصل بیست و چهارم، باز هم باشگاه پرسپولیس با یک تغییر بزرگ دیگر مواجه خواهد شد یا مدیرعامل پرسپولیس در روز‌های آتی با جذب چند بازیکن نامی، رضایت هواداران را جلب خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->